Rozbor reklamy

Obsah reklamy

V reklamě je dětská oslava narozenin, kdy přijde maminka s dítětem a chlapeček přinese holčičce dárek a řekne, že to je lahvinka. Jde vidět, že jeho maminka se lekne, že jde o alkohol, přitom to je džus a potom si uleví. Je zřejmé, že i děti mají originální nápady na dárek a odkoukávají to od dospělých.

Cílová skupina

Reklama oslovuje hlavně děti, díky veselé hudbě si jí určitě všimnou, zajímá je, co to bude za dárek. Pak čekají, že tam bude např. víno, když pak uvidí džus, rozesměje je to. Reklama ale určitě může zaujmout lidi jakéhokoliv věku. Zařadila bych ji před zábavný a rodinný večerní pořad, kdy si lidé můžou dát k televizi lahvinku..

Přesvědčovací techniky

Reklama se nás snaží přesvědčit, abysme si kupovali džus Jupí tím, že ho chlapeček donese holčičce jako dárek k narozeninám. Že je dobrý a originální dárek pro každého z nás a hlavně pro děti.

Hodnoty

Je zde vidět to, že v dnešní době nemusí slavit jenom dospělí, nemusí být na oslavě jenom alkohol. To, jakým způsobem se děti umí bavit.

Obrazy a hudba

Odehrává se v domácím prostředí, na oslavě, plno jídla, dětí, lidí, zábavy, hudby. Svědčí to o tom, že je na dětských oslavách veselo. Reklama působí optimisticky.